Podmínky a pravidla rezervačního systému

Náš on-line rezervační systém vám zjednoduší správu vašich rezervací. Současně v něm budete mít přehled o čerpání kreditu či permanentky. 

O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email. O některých službách budete informováni formou SMS na registrovaný mobilní telefon.

Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému. Pokud tak nebudou nastaveny speciální lekce / rezervace. 

Podmínky registrace

Před provedením registrace si přečtěte podmínky a pravidla rezervačního systému a provozní řád naší provozovny. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním.

Při porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo vámi založenou registraci zrušit.

Postup registrace

Základní registraci provedete na stránkách rezervačního systému.

Po otevření stránky klikněte na políčko "Registrovat". Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena. 

Podmínky rezervace

Rezervaci může provést pouze registrovaný klient. Na jednu registraci lze rezervovat 1 místo.

V případech, kdy nemáte možnost provést rezervaci online, je možné o rezervaci požádat telefonicky.

 

Postup rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • v kalendáři si vyberte aktivitu
  • zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout.
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
  • v okně vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci
  • v mimořádných případech lze rezervaci provést po dohodě na recepci 
  • pokud nebude v době přihlášení dostatečný počet nahlášených klientů, v rezervačním okně bude svítit červený nápis Lekce není ještě otevřená. Chybí rezervací: x V poli kalendáře je toto zobrazené jako žlutý trojúhelník s černým vykřičníkem.

 

Podmínky zrušení rezervace a penalizace

Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil. Většina lekcí má svou penalizační zónu., tzn. čas před lekcí, kdy je již zrušení lekce penalizováno. Pokud zrušíte rezervaci před penalizační zónou, systém Vám vrátí celý kredit, nebo vstup na permanentku. Pokud zrušíte rezervaci v penalizační zóně, systém již nevrací kredit, nebo vstup na permanentku (může vrátit část kreditu / vstupu, dle nastavení systému). Penalizační zóna je uvedena u lekce (zobrazí se po najetí myší na lekci)

 

Postup zrušení rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • nastavte kurzor myši na lekci v kalendáři, na kterou jste přihlášení, nebo na lekci klikněte a pak klikněte na Zrušit rezervaci
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE
  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
  • ke zrušení lekce dojde automaticky v případě, že není splněna podmínka nastaveného minimálního počtu přihlášených klientů (min. počet je vždy uveden v detailu aktivity v kalendářním rozpisu). Při automatickém zrušení lekce je kredit / vstup automaticky přiřazen zpět na Váš účet.

Podmínky náhradníka

Do pozice náhradníka se lze přihlásit nejpozději 1hodinu před zahájením vybrané aktivity. Po tomto časovém limitu se nelze přihlásit jako náhradník, ani nedojde k automatickému přesunutí na uvolněné místo aktivního klienta. 

Pokud se uvolní místo na vybrané aktivitě před časovým limitem 1h, systém Vás automaticky přesune z náhradníka do aktivního klienta a je vám automaticky stržen kredit či vstup.

Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu

Kredit se dobíjí na recepci našeho centra nebo na účet. Minimální částka pro dobití kreditu je 500,- Kč. 

Platnost kreditu od dobití je 6 měsíců. Minimální částka pro prodloužení platnosti kreditu je 500,- Kč

Provozní řád studia forMe pro klienty

Platí od: 6.9. 2025
Verze: 1.0

1. Obecná ustanovení

  • Tento dokument platí pro všechny klienty a návštěvníky studia forMe.
  • Vstupem do studia klient potvrzuje, že se s provozním řádem seznámil a zavazuje se jej dodržovat.
  • Studio provozuje lekce podle rozvrhu, dostupného na webu nebo rezervačním systému.

2. Rezervace a storno podmínky

  • Rezervace lekcí provádějte online prostřednictvím rezervačního systému nejpozději 24 hodin před začátkem lekce.
  • Pozdější zrušení či nepřítomnost bez omluvy se účtuje v plné výši.
  • Přesun lekce je nutné provést nejpozději 24 hodin předem, jinak se účtuje standardní cena lekce.

3. Dochvilnost a vybavení

  • Na lekci je třeba dorazit minimálně 10 minut před začátkem. Pozdní příchody mohou být odmítnuty.
  • Vstup do cvičení je možný pouze v čistém sportovním oblečení a ponožkách s protiskluzovou podrážkou – bez nich nebude klient do lekce přijat.

4. Zdraví, bezpečnost a odpovědnost

  • Klient je povinen informovat instruktora o všech zdravotních omezeních nebo rizicích před prvním vstupem i před každou lekcí.
  • Cvičení probíhá na vlastní riziko studenta – za škody vzniklé nedodržením pokynů nebo provozního řádu studio neodpovídá.
    (§4 podle forMe ) 
  • Doporučujeme konzultaci zdravotního stavu s lékařem před zahájením cvičení.

5. Hygiena a pořádek

  • Klienti dbají na osobní hygienu a udržují čistotu na cvičebním místě.
  • Po lekci si klienti vrátí veškeré použití vybavení, vydezinfikují reformer a uvedou ho do původní polohy, včetně vratných pomůcek.
  • V prostoru studia je zakázáno konzumovat jídlo nebo nápoje (výjimka: voda v uzavřené lahvi).

6. Osobní věci a odpovědnost

  • Studio neručí za ztrátu nebo poškození osobních věcí. Doporučujeme využít uzamykatelné skříňky.
  • Pokud klient způsobí poškození vybavení studia, je povinen tuto škodu nahradit v plné výši.

7. Nepřijatelné chování

  • V prostorách studia je zakázáno kouřit, pít alkohol, užívat omamné látky či jiné psychotropní látky.
  • V případě nevhodného nebo agresivního chování vůči personálu či klientům má studio právo osobu vykázat bez nároku na vrácení vstupného.

8. Zrušení lekce při nízké účasti

  • Studio si vyhrazuje právo lekci zrušit, pokud nebude dosaženo minimálního počtu klientů (například jen jeden přihlášený). V takovém případě nabídne náhradní termín nebo možnost přesunu.

9. Zásahy do řádu

  • Studio forMe si vyhrazuje právo aktualizovat provozní řád. Klienty budou změny oznámeny prostřednictvím webu a e‑mailu.

10. Kontaktní informace

  • V případě dotazů či připomínek nás můžete kontaktovat emailem nebo telefonicky (kontakty vyvěšeny na recepci a webových stránkách studia).




                                                                                                  VŠEOBECNÉ PODMÍNKY

Pilates studio forMe
Nymburk, 20. 8. 2025
1. Úvod
Vítejte v Pilates studio forMe. Tyto Všeobecné podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vztah mezi klientem (dále jen „Klient“) a Pilates studiem forMe (dále jen „Studio“). Klient podpisem souhlasí s těmito podmínkami a zavazuje se je dodržovat.
2. Registrace a přihlášení do lekcí
2.1 Klient se k účasti na lekcích musí předem registrovat prostřednictvím našeho rezervačního systému.
2.2 Registrace je závazná. Zrušení rezervace lze provézt minimálně 24 hodin dopředu, pozdější zrušení rezervace bude penalizováno.
3. Ceny a platby
3.1 Ceny za lekce, permanentky a další služby jsou uvedeny na webových stránkách Studia, na informační tabuli v recepci nebo v rezervačním systému.
3.2 Platby za jednotlivé lekce je možné provádět hotově, kartou nebo převodem na účet.
3.3 Permanentky jsou platné po dobu 3 měsíců od zakoupení.
3.4 Studio si vyhrazuje právo na změnu cen, o čemž bude Klient předem informován.
4. Storno podmínky
4.1 V případě zrušení účasti na lekci méně než 24 hodin před začátkem lekce bude účtován poplatek v plné výši.
4.2 V případě, že klient neodhlásí svou účast na lekci ani se na ní nedostaví, bude účtován poplatek za lekci dle platného ceníku.
5. Zdravotní stav
5.1 Klient je povinen informovat instruktora o jakýchkoli zdravotních problémech, které by mohly ovlivnit jeho schopnost vykonávat cvičení (např. zranění, těhotenství, chronické onemocnění).
5.2 V případě vážných zdravotních problémů je doporučeno konzultovat účast na lekcích s lékařem. V opačném případě je to na vlastní zodpovědnost klienta. 
5.3 Studio nenese odpovědnost za případné zranění vzniklé během cvičení, které nebylo z důvodů technických vad používaného příslušenství nebo způsobené trenérem.
6 Foto a video dokumentace6.1 Klient bere na vědomí a souhlasí s tím, že v průběhu lekcí může příležitostně docházet k pořizování fotografií a videozáznamů za účelem propagace Pilates studia forMe na webových stránkách, sociálních sítích a dalších marketingových kanálech Studia.6.2 V případě, že si klient nepřeje být zachycen na záznamu, je povinen o této skutečnosti předem informovat instruktora nebo personál studia.
7. Práva a povinnosti studia
7.1 Studio má právo změnit časové rozvrhy lekcí a výši cen.
7.2 Studio si vyhrazuje právo zrušit lekci, pokud se nenaplní minimální počet účastníků. Klient bude o zrušení informován a bude mu nabídnut náhradní termín nebo vrácení platby.
7.3 Studio je povinno zajistit kvalitní a bezpečné podmínky pro cvičení.
8. Chování v studio
8.1 Klienti jsou povinni dodržovat pravidla slušného chování, respektovat pokyny instruktorů a ostatních klientů.
8.2 V prostorách studia je zakázáno používat mobilní telefon během lekce, kouřit a konzumovat alkohol. (Lze se domluvit ohledně videí či fotek)
8.3 V případě hrubého porušení pravidel chování si studio vyhrazuje právo klienta vyloučit z lekce bez nároku na vrácení platby.
9. Osobní údaje
9.1 Studio je povinno chránit osobní údaje klientů v souladu s platnou legislativou.
9.2 Osobní údaje budou použity pouze pro účely registrace do lekcí, komunikace a zasílání informací o akcích a novinkách Studia.
10. Reklamace
10.1 Klient má právo reklamovat poskytnuté služby, pokud nejsou v souladu s těmito podmínkami. Reklamace musí být podána písemně na emailové adrese Studia.
10.2 Studio se zavazuje vyřídit reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení.
11. Závěrečná ustanovení
11.1 Tyto Podmínky jsou platné od [datum] a nahrazují všechny předchozí verze.
11.2 Studio si vyhrazuje právo na změnu těchto Podmínek. Klient bude o změnách informován prostřednictvím webových stránek nebo emailu.
11.3 V případě sporu se strany pokusí o smírné řešení, pokud nedojde k dohodě, bude spor řešen u příslušného soudu.

Cookies Aby rezervační systém fungoval tak, jak má (souhlas s cookies)